Kirkkonummen kehitysvammaisten tuki

Tukiyhdistys on tarkoitettu kirkkonummelaisille kehitysvammaisille sekä heidän vanhemmilleen, läheisilleen, ystävilleen ja kaikille henkilöille, jotka haluavat tukea kirkkonummelaisia kehitysvammaisia ihmisiä. Tukiyhdistys on kaksikielinen.

Yhdistys järjestää jäsenille virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa.

Yhdistys toimii kehitysvammaisten ihmisten etujen valvojana ja ylläpitää yhteyksiä kunnan viranomaisiin ja päätöksentekijöihin, Uudenmaan tukipiiriin sekä Kehitysvammaisten tukiliitoon ja ruotsinkieliseen FDUV:n välillä.

Yhdistys on Tampereella asemapaikkana pitävän valtakunnallisen Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n paikallisjärjestö.

Yhdistyksen tavoitteena on edistää myönteisiä asenteita kehitysvammaisia kohtaan. Kehitysvammaiset ovat yksi asukasryhmä muiden joukossa.

sähköpostiosoite: kirkkonummenkehitysvammaiset@gmail.com

Yhdistyksen johtokunta 2022

Johtokunnan jäsenet:

• Puheenjohtaja: Eira Palenius
  • Varapuheenjohtaja ja tiedotusvastaava: Niina Korolainen
  • Sihteeri: Sari Viding
  • Rahastonhoitaja: Tuula Ala-Kahrakuusi
  • Tuija Salminen
  • Petra Lund

Lämpimästi tervetuloa joukolla mukaan kaikkiin tapahtumiin!

Olisimme myös erittäin iloisia, jos saisimme pieneen puurtajajoukkoomme täydennystä. Mikäli sinusta tuntuu, että voisit osallistua toimintaan vaikka kuinka pienellä panoksella, niin ota yhteyttä!