Sinustako jäsen?

Varsinainen jäsen

Yhdistyksen varsinaisia jäseniä ovat perustamiskokouksessa jäseniksi ilmoittautuneet sekä myöhemmin yhdistyksen johtokunnan hyväksymät yksityiset henkilöt.

Kirkkonummen kehitysvammatukeen jäseniksi tulevat liittyvät suoraan Kehitysvammaisten tukiliitto ry:n jäseniksi. Jäsenmaksu on 20 euroa ja se sisältää lehtitilausmaksun (Tukiviesti tai Leija).

Uudet halukkaat jäsenet voivat ilmoittaa tietonsa (ja mihin paiikallisyhdistykseen liittyvät = Kirkkonummen kehitysvammaisten tuki ry) suoraan Kehitysvammaisten tukilittoon: jasenpalvelu@kvtl.fi.

Ole matalalla kynnyksellä yhteydessä, niin autamme mielellämme jäsenasioissa. Yhdistyksen  sähköpostiosoite on: kirkkonummenkehitysvammaiset@gmail.com

Kannatusjäsen

Yhdistyksen kannatusjäseniksi voivat liittyä yhdistyksen johtokunnan hyväksymät henkilöt sekä oikeuskelpoiset yhteisöt. Kannatusjäsenillä on oikeus osallistua yhdistyksen toimintaan, mutta ei äänestyksiin.

Muut perheenjäsenet voivat liittyä yhdistyksen jäseneksi maksamalla suoraan tukiyhdistyksen tilille 10 euroa /perheenjäsen. Tämä jäsenmaksu on erittäin tärkeä, sillä näin tulevat kaikki perheenjäsenetkin mukaan yhdistyksen viralliseen jäsenmäärään.

Kirkkonummen kehitysvammaisten tuki ry:n pankkitiedot: FI0640552020153583.  Viesti: jäsenmaksu 2024.

Kunniajäsen

Kunniajäseniksi voidaan yhdistyksen kokouksen yksimielisellä päätöksellä kutsua henkilö, joka on erityisen ansiokkaasti toiminut yhdistyksen tai sen tarkoitusperien hyväksi.

Haluatko tukea tärkeää toimintaa?

Jos haluat tukea tärkeää toimintaamme taloudellisesti, se onnistuu maksamalla kannatusjäsenmaksun. Maksu on 5€/vuosi. Toki voit lahjoittaa halutessasi enemmänkin. Maksu suoritetaan yhdistyksen tilille FI0640552020153583 ja viestiksi: kannatusmaksu 2022

Kiitos kannatuksesta!

Lämpimästi tervetuloa joukolla mukaan kaikkiin tapahtumiin!

Olisimme myös erittäin iloisia jos saisimme pieneen puurtajajoukkoomme täydennystä. Mikäli sinusta tuntuu, että voisit osallistua toimintaan vaikka kuinka pienellä panoksella, niin ota yhteyttä.

Emme luovuta jäsentietoja ulkopuolisille.

Yhdistys on valtakunnallisen Kehitysvammaisten tukiliiton jäsenjärjestö. Yhdistys kuuluu myös VAU:hun (Vammaisten Urheiluliitto).